Van Marina naar San Louis obispo - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu Van Marina naar San Louis obispo - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

Van Marina naar San Louis obispo

Blijf op de hoogte en volg familie

06 Augustus 2016 | Verenigde Staten, South of Market

Gisteren na een uitgebreid ontbijtje de spullen opgeruimd en vertrokken naar het derde hotel! Ongeveer 3.5uur rijden tot de volgende bestemming. Iedereen korte broek aan en we gingen met goede moed naar het volgende hotel lekker aan het strand! Bij aankomst echt en domper... doen de deur open en brrrrr nog kouder dan in San Francisco een paar dagen geleden! Maarja de kamers waren nog niet klaar, dus iedereen met een korte broek de auto in en naar een shoppingcenter gereden. Daar maar de winkels in gegaan. Voor avondeten bij een supermarkt ons eten gehaald! Lekker een burrito, salade en een wrap samengesteld! In de avond maar een potje kaarten in de kamer van de meiden, die onderburen hadden die een bepaald plantje aan het roken waren... ieuw... volgende ochtend vroeg de wekker gezet en gaan ontbijten. Ontbijt was eigenlijk best goed en dat hadden we niet verwacht! Snel uitgecheckt en onze reis doorgezet richting San Louis obispo! Op een gegeven moment alleen maar borden blablabla fire.. firefighters thankyou... en nog meer.. Verder werden er steeds meer wegen riching de bossen en bergen afgesloten door de brandweer en we zagen ook groepen brandweermannen helemaal zwart langs de weg lopen! Ook was het erg bewolkt(of het wolken waren of rook konden we niet echt onderscheiden..) even later begon het ook als een openhaard te ruiken... wij dus snel doorrijden! Na een stuk rijden zagen we opeens allemaal zeeleeuwen liggen! Dus hup gelijk auto aan de kant en kijken! En daar lagen heeel veeel zeeleeuwen te zonnen of te vechten of gingen raar lopen om te zwemmen! Zeeleeuwen gaan dus zonnen om een soort van te vervellen zodat ze een nieuwe huid krijgen die later hun nieuwe vacht word als ze naar Antarctica gaan...

Rond 1uur a half 2 in het nieuwe hotel aangekomen. En wat ziet het er leuk uit! Als binnen komen zagen we allemaal gebak! Vers gemaakt in hun eigen oven! Wilden snel inchecken maar helaas was de kamer nog niet klaar dus dan maar lunchen in het hotel. Ook dat was heel erg lekker! Later nog even het souvenir winkeltje in gegaan van het hotel en toen was het tijd om in te checken! Leuk ontvangen met voor iedereen een wijntje! Die ook nog eens erg lekker was!

Richting de kamers en nou die zien er leuk uit!! Lekker ruim met een mega groot bed! En nog een leuke bank erbij tv'tje lekker ruim allemaal(de bedden in de andere hotels waren zo klein!). Alle spullen neergegooid en hup het dorpje in gelopen, je ziet allemaal leuke hotels lekker klein en knus. Verder doorgelopen naar de winkels en even lekker de winkels afgegaan. Steef en Chantal tussendoor lekker een frozen yoghurt gehaald! Eerst mochten we de verschillwnde smaken proeven en daarna was her zelf service en mocht je je eigen frozen yoghurt maken!! Toen terug naar het hotel voor het avondeten, was ook weer erg lekker en erg veel! Dus Chantal en Monica maar een lekker toetje gedeeld, John zelf maar een toetje en steef at bij iedereen mee! Toen weer terug naar de kamers en lekker gaan slapen!! Tot de volgende keer!

• 06 Augustus 2016 - 08:35

Arthur:

Doe mij maar aardbeien taartje

• 07 Augustus 2016 - 14:50

Pa En Ma Koutstaal:

Jullie genieten en eten lekkere dingen.Lekker hoor.Als je weer terug bent is het er zo weer af de kilotjes.