Bryce canyon!!! - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu Bryce canyon!!! - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

Bryce canyon!!!

Blijf op de hoogte en volg familie

20 Augustus 2016 | Verenigde Staten, South of Market

15 en 16 augustus

We kwamen al redelijk op tijd aan in Bryce Canyon, waar ons volgend hotel was. Gezamenlijk een stukje gewandeld. Campings met groepen van studenten en tipi's. Veel mooie vrijstaande huizen met enorm stukken gronden en paarden. We zagen veel advertenties hangen over een Western dinnershow. Iedereen enthousiast, dus daar zaten we in de avond. We moesten wel een half uur wachten voor gesloten duren, voordat we naar binnen mochten. Bij de ingang kreeg je een kaartje met het menu erop waarvoor je had gekozen. We zaten helemaal vooraan. De voorshow begon. Er werden wat trucjes geshowd met touwen. Publiek werd betrokken door de landen om te roepen. En wie het hardst hieha kan roepen, als een echt cowboy kon iets winnen. Een natuurtalent zat bij ons aan tafel: Monica. Verbaasd keken de cowboys op. Wauw, dat was een echte harde kreet. Die mevrouw krijgt een extra schep bonen straks! Na de voorshow mochten we eten, wat boven onze verwachtingen steeg. Prima stuk vlees met verschillende sides. De show begon. Half uur westernliedjes, bekende en onbekende. Chantal en Stephanie moesten elkaar niet aankijken, want dan schoten ze in de lach. We hebben gelachen en het was een leuk vullende avond.

16 augustus
Vroeg ons bed uit. Vandaag stond paardrijden door de Red Canyon op de planning. Met een bus werden we naar de paarden gebracht. John erachteraan in de auto om foto's te kunnen maken. We kregen allemaal een paard aangewezen. Spullen in de rugtas(volgens Stephanie) van het paard. Met een klein groepje van 6 personen gingen we de bergen in. Soms gleden de stenen naar beneden. Afgronden aan allebei de kanten van het pad waarop we liepen. Hierdoor werd het toch nog erg spannend. Berg op berg af. Prachtige natuur om te zien. De cowboy voorop vertelde interessante verhalen en maakte de rit nog leuker. De zon scheen goed, we hebben genoten. Eenmaal terug bij het hotel barstte er een regenbui los. Hier is het dan ook een stuk groener dan in Grand Canyon. Volgende activiteit werd het bezoeken van een waterval. Die waterval hebben we dus nooit gezien he.. Anderhalf uur heen en terug gereden. Bij de plek zelf bleek dat je nog twee uur heen en terug moet lopen. Wij op onze slippers, met korte broek en korte mauwen zagen dit niet zitten. Aangezien de temperaturen vlak na de regenbui naar Nederlandse gevoelstemperatuur was gedaald. Eten bij het hotel was heerlijk. De avond afgesloten met een spel kaarten. Bijna vergeten hoe zo een relaxte avond tussendoor fijn kan zijn.

• 20 Augustus 2016 - 18:25

Arthur:

helaas voor jullie het is al weer voorbij. even uitrusten in het vliegtuig (-:
    goede vlucht
    groetjes
    Arthur en Yvon

• 20 Augustus 2016 - 21:02

Marlies:

Gaaf het paardrijden!! Hoe was het met de spierpijn?!

• 24 Augustus 2016 - 18:15

Familie Koutstaal:

Marlies we hadden alle drie last van onze rug!! Maar voor de rest geen spierpijn!! Dat viel echt mee!!