De laatste nieuwtjes!!! - Reisverslag uit Bonita Springs, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu De laatste nieuwtjes!!! - Reisverslag uit Bonita Springs, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

De laatste nieuwtjes!!!

Blijf op de hoogte en volg familie

19 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Bonita Springs

Nog over donderdag!! Wat onze vader natuurlijk niet heeft verteld is dat we een krokodil hebben vast gehouden!!:) Hij hete Snappie!!! Jullie weten wel dat liedje: das ist Snappie das kleine krokodil......( de foto's van ons en Snappie had hij er gelukkig wel opgezet:D. En natuurlijk over de adapter! Hij heeft wel wat gezegd maar... Hij boos waar is dat ding nou!! Iedereen moest in zijn koffer kijken, maar niemand vond hem! Toen ging hij alle koffers nog is af! En nee hij had hem ook niet!! En vinden we hem gewoon onder zijn bed:@

Gisteren(vrijdag) was weer een shop dag. De woorden van mijn vader "we gaan niet zo lang blijven. Om drie uur wil ik weer weg" nou jullie raden het nooit! Om vijf uur liepen we er nog! En wie had het meest gekocht HIJ!!!! En wie ging nog wat kopen HIJ!! Ik gelukkig ook nog wat gekocht. En mijn grootste aanwinst... Een popcorn machientje!!:) lekker:) mama en steef waren niet zo goed bezig. Wel twee nieuwe koffers erbij(omdat die andere koffers kapot waren door de douane! Daarna terug naar het hotel en alles opgeruimd. Toen wat lekkers gegeten aan de overkant van het hotel bij mel's. Das z'n echt Amerikaans restaurantje met van die oude tafels en stoelen en van dat oude muziek zoals Elvis!! Het eten was hier erg lekker. Alleen heb ik niet alles op omdat ik een beetje ziekjes ben.... 's nachts uit bed gemoeten om mijn vader een tik op zijn voeten te geven omdat hij zo veel snurkte maakte dat niet beter!! En hij zegt altijd ik snurk niet!

Vanochtend was ik natuurlijk al vroeg wakker. Kijk ik op mijn klokje half tien!!! En dacht shit om tien uur sluit het ontbijt!:s maar iedereen sliep nog! Dus ik heel stil mijn kleren gepakt, sleutel gepakt en opgeschreven dat ik eten ging halen. Dus ik naar beneden was er gelukkig niemand! Dus ik vier wafel's gemaakt en sinaasappel sap voor iedereen gepakt. Draai ik me om komt mijn moeder binnen. We waren je al kwijt!! Ze dachten dat ik in de badkamer was maar na tien minuten gingen ze toch maar kijken! En daar was ik niet!!

Na het ontbijt spullen gepakt en op naar Napels! En we kwamen een Starbucks tegen! Dus pa, ma en ik wat lekkers genomen en gaan zitten en steef maakt zich zorgen om dr abercrombie & fitch broek!! Toen we weg wilde gaan steef toch maar even aan iemand van de Starbucks gevraagd of er hier toevallig een winkel van zat. En ja hoor tuurlijk!!!! Dus hop wij in de auto en gaan met die banaan. En weer gaan shoppen! Nou allebei weer geslaagd. En mam liep daar in dr lange broek! Wij snel door de winkels geraced om een korte broek terwijl steef en pa op hun gemak rond liepen in de winkels! Nog een abercrombie tegen gekomen zo zie je ze niet en zo twee keer achter elkaar! En natuurlijk geslaagd in de laatste winkel voor een korte broek voor mama!!! Dus wij weer terug naar de afgesproken plek. En waren twee minuten te laat en pa stond al op zijn nieuwe horloge te kijken die hij donderdag had gekocht!

En weer verder met het doel van vandaag Napels!! Komen we aan op plaats van bestemming.... Heel stil en je ziet alleen maar ijs tentjes, makelaars en kunst winkels!!!! En van die hele sjieke zaakjes. Maar we zijn in Napels geweest. Even wat gegeten verder gelopen. Op de terug weg naar het hotel besloten om het advies van de andere vakantiegangers te volgen en zijn gaan midgetgolfen! Dus Corinne! Wij hebben vandaag al 18 holes gelopen!! En genoeg getraind! Het was alleen wel erg warm. Maar we hadden een uitslag(die klopt want ik schreef en pa niet!). Als gedeelte derde mama en steef, als tweede ik en jahoor als eerste papa. De punten scheelde niet veel!!

Na het midgetgolfen nog even naar de witte stranden gegaan voor wat foto's. Hierna terug naar het hotel en zijn weer gaan eten bij Mel's!! Zodat pa ook wat kon drinken. Nou en ma was ook wel een beetje aangeschoten hoor!!

Nu lekker slapen(zonder gesnurk hoop ik) en morgen weer vroeg aan het ONTBIJT!! En om elf uur uitchecken en richting het volgende hotel in sarasota. Onderweg even langs de winkels voor een adapter voor mijn popcorn machine want er zijn hier ander stekkers dan in Nederland en met ander volt! Ook even langs de beals outlet voor steef want haar oordopjes van dr iPod gaan bijna kapot!:s

See you later alligator!!!!

  • 19 Augustus 2012 - 11:27

    Corinne:

    goed gedaan chantal, lekker gelopen, hard of zacht ;P
    enne ik wil ook popcorn

  • 19 Augustus 2012 - 12:02

    Vicky:

    Goh ome John ben je toevallig familie van mmn vader? Snurken, nieuwe horloges kopen...:p maar zo te horen prima vakantie tot nu toen;) En een goede leer voor de volgende keer, altijd 's avonds gaan midgetgolfen!

  • 19 Augustus 2012 - 15:47

    Familie Koutstaal:

    Haha corinne, Het zweet liep letterlijk van onze rug af!!! En voor die popcorn... Heb ik wel een adapter nodig want ze hebben hier andere stekkers!!! Dus als u dr een vind krijgt u popcorn!!

  • 19 Augustus 2012 - 21:06

    Rene Sluijs:

    vind het nog steeds leuk dat jullie zo lekker aan het genieten zijn.
    Wens jullie nog heel veel plezier toe.

    Have fun

  • 20 Augustus 2012 - 00:36

    Arthur:

    zeker lang op de stranden gelegen afgelopen dagen (-:
    John zeker al ingevecht geweest met haaien en de dames met de dolfijnen ?
    wij bezig aan laatste avondmaal in New York, zodadelijk lichtjes kijken boven op de rockefeller tower

    groetjes, Arthur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

familie

Hier kunt u al onze belevenissen volgen wat het zonnige Amerika betreft.

Actief sinds 22 Juli 2012
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 13198

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 21 Augustus 2016

Op naar het westen van Amerika

06 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

New York en een rondje Florida!

Landen bezocht: