Actief en ontspannen! - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu Actief en ontspannen! - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

Actief en ontspannen!

Blijf op de hoogte en volg familie

11 Augustus 2016 | Verenigde Staten, South of Market

Dinsdag 9 augustus vroeg op want de meiden gaan surfen! Eerst even vroeg ontbijten en toen naar het strand! Maandag was het erg bewolkt en ook wel koud eigenlijk.. maar op het moment dat wij onze wetsuits aantrokken brak het zonnetje door! Steef en Chantal met allebei een surfbord onder hun arm naar het strand gelopen. Eerst even een paar kleine tips en dingen die je wel en juist niet moet doen. En toen gelijk het water in en proberen maar! De eerste keren allebei een paar missers maar het is ze beide gelukt om een stukje te surfen! Tijdens het surfen nog in de verte een zeehondje gespot! John en Monica zouden eigenlijk niet blijven maar doordat het zonnetje doorkwam hebben ze toch maar een handdoekje op het strand neergelegd en lekker van de zon genoten. Na de 3uur duurende surfles hup even snel omkleden en de reis vervolgen richting palm springs! Eerste stop even lekker middag eten gedaan een lekkere burger en de 2de stop trakteerde chantal op een frozen yoghurt!  Eerst lekker alle smaken kunnen proeven en daarna lekker een bakje gevuld en smullen maar. Onderweg naar palm springs super leuke rijtjes met brievenbussen gezien! Huizen staan ver weg tussen de bergen dus de brievenbussen staan aan het begin van de weg met zn alle naast elkaar! Net voor palm springs door palm desert gereden zag er allemaal zo mooi uit! Even later bij het hotel in palm springs aangekomen. Een mooi groot hotel waar ze helaas ook veel aan het verbouwen zijn dus rust bij het zwembad is er niet... maar het ziet er wel allemaal top uit! 2 grote kamers met goede bedden en een lekkere douch! Even lekker bij het zwembad gegeten en daarna downtown ergens wat lekkers gegeten het was super veel en iedereen zat aardig vol!

Woensdag 10 augustus. Iedereen lekker uitgeslapen. Snel wat ontbijten en naar het zwembad. Monica lekker op een bedje neergelegd om te zonnen en te ontspannen. Steef, John en Chantal met de gondel de berg op om van het uitzicht te genieten van palm springs en desert view. Het was boven op de berg een aardig stuk kouder dan beneden waar we vandaan kwamen! Maar oke snel lopen wordt je wel weer warm! Door het park gelopen en van het mooie uitzicht genoten. Na ons bezoek aan het park weer terug naar het hotel om Monica te vergezellen bij het zwembad en om ook lekker te genieten van het zonnetje!
In de avond een paar fietsen gehuurd bij het hotel en zijn we naar downtown gefietst en een lekker eettentje opgezocht! Super lekker 4gangen gegeten en je zat niet eens propprop vol! Was heel erg lekker en precies genoeg. Toen de terug weg naar het hotel weer op de fiets afgelegd en onderweg zagen we zwaailichten maar niets bijzonders te zien helaas... in het hotel aangekomen gingen John en Chantal nog even biljarten. En ging Steef en Monica even lekker in de grote stoelen zitten. Morgen weer vertrekken naar laughlin lange route want we gaan via het national park Josuah tree.

Doei!!

• 12 Augustus 2016 - 17:06

Pa En Ma Koutstaal:

Mooie foto's hoor.
    Verder nog veel genieten groetjes.