De heenreis naar San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu De heenreis naar San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

De heenreis naar San Fransisco

Blijf op de hoogte en volg familie

31 Juli 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Goedemorgen luitjes!
Zaterdag heel vroeg half 6 zijn we betrokken van huis, we hadden zoveel (hand) bagage mee dat niet alles in 1 auto kon, maar dankzij een behulpzame Fabian kwamen we op tijd op Schiphol aan. Gelukkig hebben wij niets meegekregen van de verkeerschaos rondom Schiphol. De wachtrijen vielen ook gelukkig en deze keer lachten we alle vier, dus werd er niemand gefouilleerd. Het eerste stuk vlogen we met een 747. Wat een mega vliegtuig. We zaten 4 op een rij en de prinses in ons midden lag lekker te slapen... Ook de overstap in Detroit ging vlekkeloos.Na 24 uur vertrokken te zijn uit het mooie barendrecht kwamen we aan in San Fransisco. De plaatselijk tijd hier was ongeveer 7 uur in de avond, dus na ingecheckt te zijn, zijn we gauw de stad ingegaan om te eten... wat was het koud! Het was hier maar 15 graden....brrrrrrrr.....Al struikelend over een paar zwervers hebben we gegeten in een typisch jazz restaurant....en half verrot doken we om half 10 ons bed in, met als gevolg dat we om 6 uur allen wakker waren! Vandaag een fietstour doen en San Fransisco verkennen! Ook gaan we een baseballwedstrijd van de San Fransisco Giants kijken!! Tot laters!

• 31 Juli 2016 - 22:55

Astrid:

Geniet ervan!!

• 01 Augustus 2016 - 04:43

Sharen:

Leuk!!!
    Ik ga jullie gezellig volgen.

Heel veel plezier allemaal.

Liefs Sharen

• 01 Augustus 2016 - 04:43

Sharen:

Leuk!!!
    Ik ga jullie gezellig volgen.

Heel veel plezier allemaal.

Liefs Sharen

• 01 Augustus 2016 - 04:59

Zorica:

Superleuk om te lezen... Mocht je nog Zion ingaan dan heb ik de tips