De reis van San Francisco naar Oakhorst - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu De reis van San Francisco naar Oakhorst - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

De reis van San Francisco naar Oakhorst

Blijf op de hoogte en volg familie

03 Augustus 2016 | Verenigde Staten, South of Market

Olla! Vandaag rustig opgestaan en de koffers gepakt om te vertrekken naar ons 2de hotel! Eerst nog even een ontbijtje beneden bij de receptie gehaald om even snel wat te eten. We hadden ook nog eten van het vorige ontbijt bewaard en het eten dat we niet op aten hadden we opgespaard! Steef is samen met John heel moedig naar de zwervers gelopen (die zijn er echt overal in San Francisco) en heeft hun het eten gegeven! Netjes verdeeld over een paar zwervers zodat ze niet konden vechten om het eten. Toen we gingen uitchecken stond er al gelijk een taxi voor de deur  (voor andere mensen, maar wij hup snel erin). Taxi ons afgezet bij het vliegveld en ons de verkeerde kant opgestuurd voor onze rental car... uiteindelijk gevonden waar we moesten inschrijven.. niet normaal druk en alles ging zooo langzaam. Steef en John in de rij voor de auto en chantal bij de tassen(lekker het handbalsprookje deel 3 en 4 aan het kijken). Uiteindelijk op naar de auto. Mooie grote auto, wij alle spullen erin en foto's gemaakt van de buitenkant.. en we willen weg rijden boem de zijspiegel valt naar beneden! Dus alle spullen weer uit de auto en hup naar een volgende auto. Ook deze zag er mooi en groot uit!

En daar ging onze reis richting Oakhorst een reis van ongeveer 3.5uur. We gingen weg met 15graden in San Fransisco en kwamen in Tracy met 30graden!! Even een tussenstop gemaakt in Tracy om te eten! Lekker gegeten bij Mel's diner, lekkere sandwiches en hot wings gegeten! En natuurlijk een milkshake als toetje!! Na het eten even langs de wallmarkt gegaan en een fleswijn en water gekocht!

Onze reis weer verder voortzetten richting  Oakhorst! Chantal bij John voorin om te zorgen dat we goed reden en we zijn geen een keer fout gegaan! Aan de andere kant mega ongeluk gebeurd en er stonden hordes met cameraploegen met campers! En onze baan reed gewoon door (in Nederland had je een kijkfile gehad)!

Eenmaal in Oakhorst aangekomen gelijk ingecheckt in het hotel! Ziet er super uit! Het lijkt of ons gedeelte net helemaal gerenoveerd is en we hebben een binnen/buiten zwembad!

Na het inchecken even snel een korte broek aan en maar een eettentje zoeken! Wat leuks gevonden op de kaart en ernaar toe. Daar aangekomen moest je gelijk bij de ingang je eten doorgeven en betalen, dus bestelling doorgegeven en gaan zitten. Hadden ze de helft op de kaart niet... dus even stress en snel wat anders opzoeken.. maar gelukkig hadden ze dat wel en konden we gaan eten! Na het eten qeer terug naar het hotel en steef vloog gelijk de fitnesszaal in en kwam er pas 1.5uur later uit!

Morgen staat Yosemite park op het programma! Het eerste nationale park die we gaan bezoeken!

• 03 Augustus 2016 - 17:18

Marlies:

Goed werk Steef en John!!
    Gave auto zeg!!
    Veel plezier!!

• 03 Augustus 2016 - 18:43

Uvon:

He Koutstaaltjes on tour,
    Zoals jullie inmiddels weten hadden wij de afgelopen dagen wat anders aan ons hoofd. Bij deze bedankt voor de felicitaties!
    Wel jullie verslagen gelezen hoor maar geen tijd om te reageren.
    Nu met volle aandacht jullie reis gevolgd en herkennen veel Amerikaanse gewoontes

• 03 Augustus 2016 - 19:05

Arthur:

Leuk he zo'n typisch Amerikaanse diner, kennen we hier echt niet

Inderdaad raar om op voorhand al te bestellen en te betalen, die amerikanen hebben echt geen eet cultuur. Snel eten en wegwezen.

Lekker ruime auto, welk merken type is het ?

Groetjes en tot de volgende blog

Groetjes

Arthur

• 04 Augustus 2016 - 19:13

Familie Koutstaal:

Het is idd een lekkere ruime auto! Het is een nissan quest