De vijfde dag New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu De vijfde dag New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

De vijfde dag New York

Blijf op de hoogte en volg familie

11 Augustus 2012 | Verenigde Staten, New York

Zo vandaag zou de dag in het teken staan van een bezoek aan de Memorial 9/11. Het weer zag er weer goed uit en navraag gedaan in het hotel hoe lang het lopen was. Een uurtje! Nou dat hebben we geweten! Het was exact 2 uur downtown! We moesten erom 11 uur zijn en kwamen uiteraard weer te laat aan, maar geen probleem. Uiteraard weer de benodigde veiligheidsmmaatregels doorstaan en toen waren we binnen en een paar druppels vielen uit de lucht. Jullie kennen de watervallen van Nigeria? Nou na 5 minuten leek het meer daar op dan een klein buitje! Iedereen had zich voorbereid met regenjassen en paraplu's , maar de familie koutstaal dus niet, met als gevolg dat we eruit kwamen te zien als een paar verzopen katten! De memorial was indrukkendwekkend en erg mooi, overal die namen en het respect van iedereen. 2 hele mooie monumenten en de foto's spreken voor zich. Aangezien ondertussen ook onze onderbroeken vol met water stonden, namen we maar de metro terug naar het hotel. Snel even omgekleed en bij de Mac een lunch en dinner naar binnen gegooid en toen weer gauw naar buiten, want er moest ook nog geshopt worden. Eindelijk waren de meiden voor vandaag geslaagd, ondertussen was John te zien op een groot beeldscherm op Times square en moe en voldaan liepen we weer richting hotel

• 11 Augustus 2012 - 09:23

Arthur:

9/11 is indrukwekkende ervaring he. maar kan je je voorstellen dat daar die 2 giga wolkenkrabbers stonden van 100 plus etages...
    de ruimte lijkt zo klein.

en ja in amerika hebben wij ook de ervaring dat als het regent het ook even echt REGENT, met bakken komt het naar beneden, maar daarna ook weer snel weg en is er weer niets aan de hand.

leuke verhalen van jullie ervaringen de familie kluns en co on tour had jullie blog beter geheten.

wij zijn ook aan het aftellen, ik maandagavond/woensdagochtend nog even naar istanbul en dan hebben wij vanaf woensdag middag ook VAKANTIE....
    enne

NEW YORK HEREWE COME TOOOOOOOOO

groetjes en veel plezier verder

arthur.

• 11 Augustus 2012 - 09:23

Arthur:

de ruimte lijkt zo klein.

enne

NEW YORK HEREWE COME TOOOOOOOOO

groetjes en veel plezier verder

arthur.

• 11 Augustus 2012 - 10:13

Leni:

Vanmorgen ben ik er eerst voor gaan zitten om jullie on tour te lezen/bekijken. Jullie proberen er echt zoveel mogelijk uit te halen hé maar dat kost energie maar is het wel waard, prachtig! Groetjes, Leni

• 19 Augustus 2012 - 20:12

Rene Sluijs:

Als je in Rotterdam op een bilboard komt wordt je gezocht, dus hoop dat het goed gaat