Het begin van de reis!!! - Reisverslag uit Brussel, België van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu Het begin van de reis!!! - Reisverslag uit Brussel, België van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

Het begin van de reis!!!

Blijf op de hoogte en volg familie

05 Augustus 2012 | België, Brussel

De eerste dag van onze grote vakantie! Eerst thuis nog eventjes opgeruimd en gegeten. Rond half twaalf kwamen René en Sabina om op te passen op Sita. Om kwart voor één stapte we in de auto en kon de reis beginnen!!

Na vijf kwartier in de auto te hebben gezeten kwamen we aan bij ons eerste hotel: Van Der Valk in Brussel. Nadat we ons hadden ingecheckt en de koffers naar boven hadden gebracht gingen we naar het centrum van Brussel.

In Brussel aangekomen rook je gelijk al de wafel's(LEKKER)! Ook waren en heerlijke chocoladewinkels en van beide hebben we natuurlijk geproefd. Eerst even rond gelopen en overal lekkere wafel's en chocolade winkeltjes gezien! En zelf ook een lekker stukje echte Belgische chocola gekocht:D Na een stukje te hebben gelopen ook nog een lekkere wafel gekocht! Nou die waren lekker!:) na de wafel wilde we wat gaan drinken.... Wij opzoek naar een leuke plek, gaan we op een terrasje zitten en kijken om ons heen.… nou je raad het nooit allemaal HOMO'S!!!! Ze waren wel leuk gekleed. Zit je daar met z'n viertjes:s snel wat gedronken en weer verder lopen. En opzoek naar een leuk eet tentje. Daar lekkere mosselen op(alleen zijn de mosselen in phillipine lekkerder!!). Pa natuurlijk weer wat anders.. Maar het was wel lekker. Na het eten weer verder gelopen voor de koffie. We zijn snel haagen-dazs binnen gelopen, want het begon te regenen. Daar een lekkere ice café, machiato en een chocomelk op. Tijdens onze tocht naar de koffie kwamen we zo'n levend standbeeld tegen. Het was een heel raar eng mannentje.
Snel naar de trein gelopen want anders miste we die. Komen we aan op station en vragen op welk perron we moeten zijn. Moeten we nog drie kwartier wachten!!!!!! Na de trein snel naar het hotel gelopen want het was al snel aan het afkoelen!:( nu lekker lang uit op bed liggen en wachten tot we morgen gaan vliegen!!!!!!

Xx Chantal

• 05 Augustus 2012 - 22:02

Yvon:

Nou jullie hebben jullie dagje Brussel weer overleefd zie ik.
    John wat heb je snel kapsel....
    Snel naar bed, morgen de grote oversteek!
    Have fun!

• 05 Augustus 2012 - 23:27

De Zwertjes:

Jullie vakantie kan al niet meer stuk met al die lekkere dingen .slaap lekker en goede vlucht morgen

• 06 Augustus 2012 - 11:24

Patricia :

klinkt erg gezellig allemaal.... ben benieuwd naar alle verhalen en fotos

• 06 Augustus 2012 - 22:38

Mootje:

Hmmmm lekker al die lekkernij... Hilton ook super las ik, fijn om te weten. Ben benieuwd of er in NY ook wafels zijn....haha grapje. Donuts en brownie eerder.... Enjoy!