Yosemite national park! - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu Yosemite national park! - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

Yosemite national park!

Blijf op de hoogte en volg familie

04 Augustus 2016 | Verenigde Staten, South of Market

3 augustus. Vandaag op naar Yosemite park. Afgesproken om op tijd te gaan ontbijten, zodat we veel van de delen uit het park zouden kunnen zien. Wij enthousiast naar het restaurant van het hotel toe. Serveerster vroeg of we een klein momentje hadden bleef ze ongeveer 10 minuten weg. Ondertussen liet ze heel geduldig mensen afrekenen, keek ze ons met een lieve lach aan.. En wij stonden daar, op hete kolen. We zagen dat tafels leeg waren. Frustrerend, leuk idee dat vroeg weg gaan. Zeker wanneer je zelf op tijd ben. Want wees eerlijk dit komt niet altijd voor dan.. Ontbijt besteld, kregen we de helft van wat we verwacht hadden. Alleen de french toast van Chantal en de pancakes van Monica waren in 1x goed! Hoe je besteld schijnt hier anders te werken.. Je moet letterlijk alles opnoemen wat je wilt. Nou op naar het park. Tijd van rijden viel ons mee! Bij het hotel zeiden ze ja 1uur rijden naar het park en nog eens 1uur rijden naar het midden.. waren we binnen 20minuten al bij het park en 35minuten later al bij het eerste punt! Pas gehaald voor alle parken. Eerste stop was bij Glacier point. Mooi uitzicht. Een waterval in de verte. Onderweg kwamen we herten en eekhoorns tegen. Die zo aan toeristen zijn gewend, dat je er een meter vandaan kon staan. Prachtig om te zien. Monica en Stephanie liepen iets vooruit, waar ze werden aangesproken door Jeroen onze buurman! We wisten dat ze vandaag ook naar Yosemite park zouden gaan, maar dat zo groot is! Erg toevallig dat hij ons opmerkte. Afgesproken dat we elkaar op een bepaald punt weer zouden ontmoeten voor de lunch. Samen tunnel vieuw en Bridalveil Fall gezien. Gezamenlijk geluncht en ervaringen gedeeld. Wij tips meegekregen voor het vervolg van onze reis, bestemmingen waar zij al zijn geweest.
We mochten nog twee uur terugrijden. En aangezien het hier rond half 8 al donker wordt en wij de bergen met flinke bochten nog door moesten, vonden wij het slim om elkaar gedag te zeggen.

• 05 Augustus 2016 - 02:02

Zorica:

Was echt zo bijzonder om elkaar tegen te komen!! Heel gezellig

• 05 Augustus 2016 - 19:45

Yvon:

Klinkt en ziet er indrukwekkend uit