dag 2 in San Fransisco - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu dag 2 in San Fransisco - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

dag 2 in San Fransisco

Blijf op de hoogte en volg familie

31 Juli 2016 | Verenigde Staten, South of Market

De eerste volledige dag in San Francisco. Vannacht allemaal rond drie uur wakker geworden, welkom jetlag. Rustig opgestaan. Als trouwe supporter houdt John Feyenoord in de gaten; scheldend omdat het internet niet even goed meewerkt en er veel reclame voorbij komt. Ontbijt was inbegrepen bij het hotel. Hotel ziet er overigens prima uit! Iets wat kleine bedden, maar de uitstraling ziet er leuk Amerikaans uit. Prima badkamer.
Hierna zijn we naar Union square gelopen. Verbazend hoe groot de rijen voor bepaalde eettenten kunnen zijn, denkend aan ongeveer 15 meter. Monica en Stephanie zijn de winkels af gaan struinen. Chantal en John zijn naar een baseballwedstrijd van de Giants gegaan, natuurlijk geheel in stijl; shirt van de Giants en petten. De plekken die ze hadden boden uitzicht over het gehele stadion, strand en zee dat erachter ligt. Precies zoals je in films ziet. Dertig dollar voor een , 2 dagen geleden bereid, broodje hotdog(2x), een biertje, cola en popcorn.

Einde van de middag een mooie en leuke fietsttour naar o.a golden gate bridge en heuvels op en af, we leken wel Lance armstrong.... Dat is een bekende wielrenner voor degene die hem niet kent

Heerlijk gegeten bij Cioppino's, bij de fishermans Wharf. Opvallend hoe rumoerig het in eettenten kan zijn, maar dat doet niet onder aan de sfeer. Stephanie vroeg een refill van thee. Monica dacht dit ook te kunnen voor een gehele fles wijn; 'Can i have a review?' Gelukkig konden wij haar tegenhouden. Goede woordkeuze ma.

De terug weg naar het hotel was een mega opgaven! Heuvels van zeker 80% niet normaal hoe stijl! Naar bovenaan was erg zwaar en ging heeeeel langzaam... Maar de heuvel af was bijna nog erger! We moesten in de remmen om niet naar beneden te vallen!

Uiteindelijk bij het hotel aangekomen iedereen moe en voldaan de bedjes ingekropen!

• 01 Augustus 2016 - 17:35

Marlies:

Dat wordt morgen spierpijn!!!

• 02 Augustus 2016 - 11:24

Suzan:

Wat leuk om te lezen! Geniet van jullie geweldige vakantie!!

• 02 Augustus 2016 - 17:45

Pa En Ma Koutstaal:

ziet er allemaal goed uit,dus lekker genieten grt