De terugreis is begonnen, nu op airport van Tampa - Reisverslag uit Sarasota Springs, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu De terugreis is begonnen, nu op airport van Tampa - Reisverslag uit Sarasota Springs, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

De terugreis is begonnen, nu op airport van Tampa

Blijf op de hoogte en volg familie

27 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Sarasota Springs

Gisteren inderdaad rustig aangedaan en relaxt tot halverwege de middag. Men is toch wel bang voor de storm Isaac. Op tv zag je dat ze hout voor de ramen spijkerden en zandzakken aan het vullen waren. Bij ons hotel werden de bedjes en stoelen ook al opgeruimd, behalve die van ons natuurlijk. Wij Nederlanders bleven zo lang mogelijk onverstoorbaar op de bedjes liggen, een beetje wind zijn wij wel gewend. Langzamerhand zag je ook bootjes en schepen de haven binnen lopen voor een betere bescherming. Om ongeveer 3 uur gingen we toch van onze bedjes af en zijn we onze kamer gaan opzoeken om onze koffers in te pakken en te douchen. We waren net in onze kamer, toen de schoonmaakster kwam, dus gingen we met z'n vieren op het balkon zitten, was een beetje winderig en later ging met zachtjes regenen. Natuurlijk moest er weer gegeten worden, dus de auto in en op zoek naar de dichtstbijzijnde Crackel Barrel. Onderweg heel veel politie gezien, vooral bij de hoge bruggen. Op Chantal na hebben we lekker gegeten. Chantal had iets van een kruising tussen een gehaktbal en een schnitzel en een karbonaadje en dat bedekt met ragout en koude macaroni. Maar gelukkig had ze ook patat.
Vanochtend vroeg opgestaan om maar op tijd op vliegveld te zijn, je weet nooit met de storm en er zouden ook een aantal wegen afgesloten kunnen zijn, maar niet van dat alles. Het waaide alleen weer iets harder en het regende flink. Tevens zag je dat het water wilder was dan voorheen. Direct ingecheckt en ja hoor Chantal zit voor de derde keer alleen aan de andere kant van het gangpad in het vliegtuig. Op Tampa airport is niet veel te doen, dus nu wachten. Steef struikelde nog over een pluisje dat op de grond lag. Even gingen we met de popcorn machine door de douane. Nou volgens ons had de douane dat nog nooit gezien, want het duurde vrij lang voordat de popcorn machine door de scanner ging. En nu is het wachten op ons vliegtuig........

• 27 Augustus 2012 - 17:10

Opa En Oma:

Hallo luitjes
    Zo de vakantie zit er weer op en volgens ons hebben jullie genoten.
    Ook al was het soms vermoeiend jullie hebben veel gezien.

Wij hopen dat jullie een goede vlucht hebben zonder orkanen of stormen.

Wij wensen jullie welkom thuis en we horen elkaar
    Groetjes

• 27 Augustus 2012 - 22:19

Arthur:

jammer maar helaas, de vakantie zit erop
    op dit moment zullen jullie wel in new york zijn, in afwachting van de vlucht naar Brussel

chantal, vind je het gek dat ze bij de security vreemd kijken als iemand een popcorn machine in de hand bagage heeft (-:

misschien moet je bij doane op zaventem wel demonstratie geven voordat je het land in mag (-:

goede vlucht

groetjes vanuit Enfield, onze volgende stop
    vandaag lekker six flags gedaan