Lekker relax! - Reisverslag uit Sarasota Springs, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu Lekker relax! - Reisverslag uit Sarasota Springs, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

Lekker relax!

Blijf op de hoogte en volg familie

26 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Sarasota Springs

Zaterdag ochtend lekker langzaam wakker geworden, omgekleed en richting onze bedjes gegaan aan het zwembad/strand. Hier ontbeten en heel de dag gelegen:D tussen twee en drie samen met pa een jet ski gehuurd voor een uurtje. Eerst ik een half uur achter op en daarna steef een half uurtje achter op. Zelf waren we te jong om te mogen varen:( na rustig opgang te zijn gekomen had pa de slag de slag te pakken en ging het redelijk goed. Af en toe een hapering omdat we precies boven op een golf lande om dat we zo hard gingen. Het is wel een aanrader om een bril op te zetten als je op een jet ski zit want soms zag je niks door alle spetters! Het was erg leuk en zijn lekker hard gegaan!! Daarna even snel een korte duik genomen en maar wezen opdrogen. Steef en pa waren net terug en lagen in het zwembad om bij te komen toen het opeens begon te storten!!! Dus hun snel uit het zwembad en ik snel alle spullen onder de grote parasol gezet!!! Gelukkig stond die achter ons! Binnen twee tellen was iedereen weg. Een paar mensen bleven nog in de zee zwemmen maar wij niet. Wij zijn snel naar binnen gerend!

Na dat iedereen gedoucht had en we het wat warmer hadden gekregen op internet een eet tentje gezocht. Wij in de auto gestapt en gaan rijden. Nou we hebben nog nooit zoveel politie op een dag gezien! In Barendrecht zie je dit aantal nog net in een jaar!! Op het nieuws hadden we gezien dat orkaan isaac onderweg is. Onderweg reden we langs wegwerkzaamheden die klaar waren maar waarvan nog wel de pionnen er stonden!! Dus steef en ik "het zal verstandig zijn als ze die weg halen als er een orkaan komt!! Anders vliegen ze allemaal door de lucht!:s komt pa met deze opmerking: die blijven gewoon staan. Als de orkaan langs komt dan waaien de huizen wel weg maar die pionnen niet. Nou toen hadden wij het niet meer hoor!!!! Goede opmerking pa! Na ongeveer 20 minuten rijde kwamen we aan op bestemming!!! De applebees!!!! Wij naar binnen en KOUD dat het daar was!! Iedereen had een lange broek aan, een vest mee en ze hadden alle vier hun nieuwe gympen aan en wie niet... Zat ik daar met mijn slippers en korte broek!!:( gelukkig had ik wel een vest meegenomen maar het was toch nog koud.

Mam had goed de kaart door gelezen zodat ze wist wat ze ging bestellen! Pa wilde toch een biertje. Dus bestelde hij er een. Maar hij kreeg er twee!! Het was namelijk weer happy our!! Maar hij moest rijden dus een biertje terug gestuurd.. Iedereen had lekker gegeten en alle borden waren leeg, dus toen nog een toetje besteld en zijn we weer gegaan. En we lopen buiten en pa loopt weer mank!!! Dus hij in de auto gestapt en naar hoe supermarkt gereden. Terwijl wij gewoon liepen. Wij even snel brood voor de volgende dag gehaald. Staan we al bij de kassa komt pa opeens binnen!! Wij waren net klaar!! Kon hij gelijk weer naar de auto lopen.

Terug aangekomen bij het hotel even een film gekeken die op tv was en toen gaan slapen. Om ons voor te bereiden op onze laatste dag. Nou mensen die begint al met bewolking!! Dus dat word denk ik niet zonnen vandaag:(

Doeggg x