De laatste twee dagen in Sarasota!! - Reisverslag uit Sarasota Springs, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu De laatste twee dagen in Sarasota!! - Reisverslag uit Sarasota Springs, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

De laatste twee dagen in Sarasota!!

Blijf op de hoogte en volg familie

23 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Sarasota Springs

Dinsdag ochtend na het ontbijt zijn we met z'n vieren in de boekjes gaan zoeken wat we die dag wilde gaan doen. Na lang overleg zijn we overeen gekomen dat we naar big Cats wilde gaan, dus wij in de auto TomTom aan en gaan!!! Komen we daar is hij niet eens open op dinsdag:( gelukkig hadden we de boekjes bij voor andere bezienswaardigheden. Dus op naar de zoo! Nou vergeleken met blijdorp is dit niks!! Daar moet je een kwartier lang zoeken voor een goed parkeerplekje en hier konden we voor de deur parkeren! Wij naar binnen en tickets gekocht... Komen we weer buiten en is het eerste wat we zien vogels!!! Dus ja mam was heel erg blij(not).. Na drie passen gezet te hebben stond iedereen te krabbelen en stond iedereen zich in te smeren met anti mug!! Je werd gek van die muggen! Om 12uur zijn we naar de vogel show gegaan, deze was best leuk je zag ze trucjes doen en de verzorgster belachelijk maak door heel de tijd door haar verhaal een te gillen!!!:) na de show verder gelopen en zagen we nog meer vogels!!! En deze vogels mocht je op je arm hebben dus wij gelijk op de foto(behalve mama die viel bijna flauw van al die volgens) Naast de vogels lagen de reptielen en ja ook alligators!! Hier ook een show gezien maar de everglasses was toch beter. Die zielige slang en alligator hadden allebei een tapeje om hun bek:( na deze show weer verder gelopen en jullie raden nooit wat wij tegen kwamen....... Nog meer vogels!! Dit maal flamingo's! Bij de tickets hadden we ook flamingo voer gekocht dus wij met z'n drieën als helden naar die roze dingen toe.... Nou die waren eng! Sommige waren net zo groot en als je je hand uitstak met voer erop vielen 15 flamingo's je hand aan!!:$ het deed dan geen pijn maar ze waren best eng. Na de flamingo's hadden we het wel gezien in de zoo en hadden we honger! Dus ergens wezen eten bij een soort van mc Donalds/burger king. Iets kleins want het avond eten stond ook bijna voor de deur. Hierna terug naar het hotel om nog lekker van de zon bij het zwembad te genieten. Hier moesten we uiteindelijk snel naar binnen rennen want er kwam weer een tropische regenbui opzetten. Toen iedereen klaar was gingen we een restaurantje zoeken voor het avond eten! En weer op advies van de familie Koutstaal aan de andere kant van Amerika zijn we naar applebees gegaan. Hier lekker gegeten alleen had mam van die chips besteld maar ze dacht brood!!:) dus wij alle drie aanvallen!!!! Mam had ondertussen de spinazie van zichzelf en pap al opgegeten en had daar gelukkig genoeg aan. Hierna door nog een tropische regenbui naar het hotel gereden!! Nou die buien in Nederland stellen hier niets voor!! Bij deze buien staat heel de straat blank en vlieg je bijna uit de bocht!!!! Bij het hotel aangekomen nog eventjes tv gekeken en gaan slapen.

De volgende ochtend rustig aangedaan en op ons gemak ontbeten. Hierna weer de boekjes ingedoken wat we wilde gaan doen. Hierna de auto ingestapt en gaan met die banaan! Op naar de kajak tocht. Hier aangekomen was er geen tocht meer:( dus wij aan andere gevraagd maar die deden ook geen tochten meer. Uiteindelijk had er een zijn baas gebeld en konden we toch nog een tocht doen! Dus pap en steef een een duo kajak en ik alleen:) een mooi rondje gevaren en mooie dingen gezien. Helaas geen dolfijnen maaaar.... Pap en ik hebben een zeekomkommer vast gehouden!! Eng vies ding is dat zeg! Maar wel interassant! Na de zeekomkommer kwam de gids ook met een ongevaarlijke kwal aanzetten! Dus die ook vast gehouden en steef toch ook maar. Was net een hand vol snot:s. Maar dat ook weer meegemaakt. Ook zwommen er soms vogels onder onze kajaks om zo vissen te vangen. Door onze pedel slagen zwemmen de vissen snel weg en komen snel die vogels onder de bood vandaan en eten die visjes op! Wat een techniek, op een ogenblik hadden we ongeveer tien van die vogels in het water om ons heen! Ook gingen er drie voor de neus van steef vechten om een visje, nou die gingen te keer!! Lekker lang uit in die kajaks gezeten maar wel met pijn in onze kont. Na die twee uur duren de tour! Maar was wel mooi. Onder tussen was mam lekker naar het strand gegaan om van de zon te genieten en niet zee ziek te worden! Na de kajak tour naar het stadje gegaan en daar een lekker ijsje gegeten! Hierna weer lekker in de auto gestapt en het avond eten gaan zoeken. En natuurlijk weer op advies van de andere kant van Amerika naar de ihop gegaan. Nou we waren de eerste klanten!! Iedereen wat besteld en jahoor! Steef kreeg iets anders dan dat ze dacht! Ze had een salade besteld dacht ze, maar kreeg cornflakes, met een lepel aardbeien yoghurt en vers fruit:s! En je raadt het al, besteld steef sweet tea, krijgt ze een heel glas koude thee met ijsklontjes, niet te zuipen! we waren net optijd bij de ihop want het was weer tijd voor een tropische regenbui! Na het eten snel naar het hotel nu lekker op bed liggen en ons voorbereiden op het volgende hotel waar we morgen naar toe gaan! Hopelijk lijkt het op dit hotel en niet naar het hotel in fortlaederdeel(hoe je dat ook schrijft)! Spannend!!

Tot het volgende verslag. Bye! Xx

• 23 Augustus 2012 - 03:33

Arthur:

ja leuke buitjes he, gewoon 25 graden en dan gooien ze emmers water naar beneden. maar ook snel weer opgedroogd.
    met bestellen is het af en toe verrassing: ice tea (-: chips (-:
    maar applebees was toch zeker wel succes, daar kan je niets fout bestellen toch.

stranden zijn geweldig daar he, wit zand, warm water

groetjes

• 23 Augustus 2012 - 14:10

Leni:

Het volgen van juliie op deze manier blijft leuk. Lekker (nog) met z'n viertjes genieten!