Sarasota - Reisverslag uit Sarasota Springs, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu Sarasota - Reisverslag uit Sarasota Springs, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

Sarasota

Blijf op de hoogte en volg familie

20 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Sarasota Springs

Zaterdagochtend de koffers gepakt in Bonita Springs, tijdens het shoppen hadden we 2 nieuwe reistassen gekocht, dus de 2 oude , door douane kapot gemaakte koffers met oude kleding bij de receptie aangeboden voor de kerk. Nou dat helemaal hemels! Bonita Springs heeft net zoveel kerken als hotels , geloof ik. Wij waren de enige in deze omgeving die niet naar de kerk gingen of een boek lazen over " god is love of love is god". Maar ja wij waren gelukkig die spullen kwijt. Zoals beschreven door Chantal eerst een shirt ruilen en een adapter voor Chantal kopen. Tevens moest steef nog even naar de six-pack club (abercrobie and Fitch) om toch maar die spijkerbroek te kopen. Onderweg, op advies van Vicky( die ook ergens in dit land verblijft) wezen lunchen bij Cracker Barrel. Was erg lekker, alleen je mag daar alleen werken als je lelijk bent. Wat een hoop lelijke mensen op een americaanse vierkante meter lopen daar te bedienen. Tevens kon je daar gelijk inkopen doen voor Halloween en Kerstmis. In de loop van de middag aangekomen bij Bentleys resort, ons hotel in Sarasota. Had Monica, net als het hotel in Fort Lauderdale, uitgekozen, dus waren we erg benieuwd wat dit zou worden. Volledig het tegenovergestelde! Een fantastisch mooi en leuk hotel met een grote binnenplaats. Op deze binnenplaats een leuk zwembad, bar en voldoende ligstoelen. Onze kamer grenst aan de binnenplaats, dus koffers de kamer ingegooid en hups het zwembad in, behalve Chantal, want die had het druk met haar telefoon. Bestel steef en haar vader een biertje, is het net happy hour! Vervelend! Hahaha
Daar ook lekker een grote pizza op, zelfs Chantal kreeg hem niet op!
Maandag zouden we iets gaan doen, maar vanochtend toch maar besloten om een dagje zwembad te doen, dus weinig actie, verhalen of foto's en 's-avonds lekker een visrestaurant opgezocht, bleek het een duur chique restaurant te zijn, maar de bediening daar was bedroevend. De jus d'orange mest geloof ik uit New york worden gehaald, zolang duurde het. De anderen begonnen alvast aan de tweede ronde cola en bij de komkommersalade van Monica waren ze de komkommer vergeten door te doen, dus bij navraag kreeg ze een apart schoteltje met 3 stukjes komkommer...... Weinig tip en snel naarheid hotel, onderweg weer flink onweer , maar op de kamer stond de amaretto (voor Monica) de witte wijn (voor steef), cola (voor Chantal) en een biertje (voor John). Oops geen flessenopener voor het biertje! Geen probleem voor John, even via het deurslot de dop eraf. Alleen jammer dat de muur nu onder het bier zit! Gelukkig geeft bier geen vlekken......

• 20 Augustus 2012 - 18:53

Marlies:

Klinkt weer goed allemaal!!
    Op vakantie doen jullie zelfs aan goede doelen! Maar dan hebben jullie weer meer ruimte voor nieuwe dingen natuurlijk...
    Die foto's heeft John zeker geplaatst....erg leuk alleen jammer dat ze ondersteboven staan. Hihi.
    Veel plezier maar weer!

• 20 Augustus 2012 - 20:49

Familie Koutstaal:

Ik was niet heel de tijd met mijn telefoon, maar was een spannend boek aan het lezen!!!

• 20 Augustus 2012 - 22:27

Opa En Oma:

Heerlijk even een rustdag tussen door,lekker bij een zwembad genieten.

Dus jullie hebben de shops onveilig gemaakt.leuke dingen gekocht,Stephanie ik ben benieuwd naar je broek.
    Ik heb geen idee wat voor broek dat is.
    Hier is het nog steeds prachtig weer ,maar een regen buitje zou ook lekker zijn.
    Nu nog even lekker de laatste dagen van de vakantie genieten,want gaat het snel,zo voorbij

Veel plezier
    GROETJES

• 20 Augustus 2012 - 23:41

Arthur En Yvon Koutstaal:

Lekker zo'n rustdag af en toen, wij hebben na net aangekomen te zijn in het nieuwe hotel ook even een rust middag aan het zwembad ingelast. Dus straks lekker douchen en dan op zoek naar wat te eten!
    Groetjes Vic en die andere die met me mee wilden op vakantie :P