Fort lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu Fort lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

Fort lauderdale

Blijf op de hoogte en volg familie

15 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Gisteren vanuit Tampa met de auto naar fort lauderdale gereden. Niet over de snelweg, maar gezellig binnendoor, door hele kleine maar ook enge stadjes gereden. Enge stadjes o.a. Dat de armoede ervan af straalden. Onderweg nog een omleiding gehad en die leidde gewoon dwars door een begraafplaats, sommige stukken kwamen we bijna niemand tegen en onderweg ineens een subway, dus daar even gegeten. Tegen vijven kwamen we bij fort lauderdale aan, we werden steeds enthousiaster, door de stranden en de palmbomen die we tegen kwamen en toen zagen wij ons hotel.......en werden ontvangen door een totaal niet geïnteresseerde receptioniste, die nog net niet de sleutel naar ons toegooide. Toen we in de kamer kwamen , was onze enthousiastme direct verdwenen, het rook muf, er liepen kleine beestjes, het glazuur was zowel op het bad als de wc niet meer te vinden,een lekkende kraan, de keukenkasten stond bol van het vocht, enz,enz. In eerste instantie wilden wij gelijk doorrijden naar ons volgende hotel, maar wilden toch wat van Miami zien. Dus gauw ergens anders gaan drinken en eten en lekker rondgelopen. Moon regelde een andere kamer die gelukkig beter was.
's nachts onweerde het behoorlijk en stond Miami blank, maar maandagochtend waren de straten helemaaldroog en Zijn we op zoek gegaan naar de outlets. Heel de dag rondgeslenterd, pijn in mijn poten, maar steef en Chantal hebben hun vans.......
Vanavond weer lekker uit eten naast hooters en morgen de beach van Miami onveilig maken........ Wees gewaarschuwd lifeguards! Chantal en steef komen eraan!

De volgende dag zijn we idd naar strand gegaan , maar zijn gewoon bij het strand bij ons hotel gebleven, lekker alles bij de hand, koele drankjes in de koelkast, " eigen" wc en lekker luieren en genieten van de zon en zee. Dit was voor ons een echte lui dag. Morgen gaan we via de Everglades naar de westkust van Florida!

• 15 Augustus 2012 - 08:34

Yvon:

Wat hebben jullie verder in Tampa gedaan? Nog naar zwempark of Bush Gardens geweest? Of lekker geluierd bij het zwembad en de was gedaan?
    Ja, het is een land van uiterste... Zo is het er vol met dure winkels en blingbling en vervolgens rij je uit de stad en is er pure armoede. Dus het volgende ook weer geleerd, eerst kamer bekijken dan pas koffers halen. Blij dat jullie kamer daarna wat beter was! Was dit een Ramada hotel?
    Fort Lauderdale, ook wel het Venetië van Amerika is voor een groot gedeelte bezaaid met villa's van The Rich & Famous, echt de moeite waard om met boot doorheen te varen! Hotels in Miami vonden wij heel slecht (Ramada), wij hadden perfecte hotels in Fort Lauderdale maar blijven meestal bij de bekende ketens zoals Hilton, Holiday Inn etc. In tegenstelling tot Nederlandse prijzen niet te duur en prima service!

Veel plezier op de (hete) mooie witte stranden van Miami!
    Wij hier in de inpakmodus en staan startklaar om in de achtervolging te gaan!
    Kelly is bijna op plaats van bestemming.

Groetjes,

Yvon

• 15 Augustus 2012 - 08:51

Vic:

Wel maar aan die drukke stranden! Veel drukker heb ik ze nog niet gezien :P

• 15 Augustus 2012 - 10:05

Opa En Oma:

Heerlijk toch dat jullie amerika op deze manier ontdekken,het land van uiterste.
    Nu heerlijk genieten van omgeving en strand en mensen bekijken.

Zitten jullie in miami in een beter hotel?Ik hoop het voor jullie maar anders regelt monica dat wel toch.

Hier is het ook volop zomer rond de 30 graden volgens zeggen duurt het tot na het weekend ik ben benieuwd of dat ook uitkomt.je weet het nooit in nederland.

Groetjes en geniet van jullie vakantie

• 15 Augustus 2012 - 10:32

Corinne:

leuk om jullie zo te volgen, merk wel dat er veel gegeten wordt dat wordt straks kilooooootjes aftrainen

• 15 Augustus 2012 - 13:30

Arthur:

lekker strand voor JOHN, GEEN ALCOHOL TOEGESTAAN.
    Autotje is ook niet verkeerd zie ik. dus dit is toch gelukt (-"

john heb je al een Pamela Anderson als baywatch gezien?
    ze zitten in die huisjes, gewoon flauw vallen voor de deur..

en met 3 dames zal het inderdaad het lot van alle mannen zijn, sjouwen met de tassen
    of tip: even tussendoor naar de auto heen en weer lopen.

wij gaan zo naar Zaventem en zal je auto dus even inspecteren

groetjes
    Arthur

• 15 Augustus 2012 - 14:00

De Koutjesontour:

Ook jullie heel veel plezier met jullie vakantie!