De laatste uurtje in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu De laatste uurtje in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

De laatste uurtje in New York

Blijf op de hoogte en volg familie

11 Augustus 2012 | Verenigde Staten, New York

Zo vandaag lekker een beetje uitgeslapen en de koffers al voor wegroof gedeelte ingepakt. Chantal wist wel een tentje voor het ontbijt. Een Chinees hielp ons en op de vraag van moon voor bruin brood, begint hij te lachen als een Chinees en zei: No blown blood, moon lachen want die Chinees zal wel aan het dollen zijn, maar nee hoor,me krijgt gewoon wit brood en John kreeg bij zijn aardappelen en egg's ook uien. Tevens was het net zo duur als het avondeten, dus een zeer geslaagd idee van Chantal! Haha
Nog even snel naar Starbucks voor de zoveelste koffie, deze hebben we lekker in Centraal Park opgedronken. Daarna uitgecheckt en nu zitten we te wachten tot we gaan. Om circa kwart voor 4 gaan we richting het vliegveld en dan op naar Tampa!! We Will back!

• 12 Augustus 2012 - 12:33

Opa En Oma:

Zo op naar de volgende locatie,kijken of jullie weer van alles ondernemen.
    Gelukkig hebben jullie even bij getankt langer geslapen en bij een chinees
    gelachen.Heerlijk toch en we hebben jullie even gezien op skype.
    Was wel even leuk nu een prettige voortzetting en geniet er van.
    Groetjes en een stevige kus van ons.Doeiii