En nu de derde dag in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu En nu de derde dag in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van familie Koutstaal - WaarBenJij.nu

En nu de derde dag in New York

Blijf op de hoogte en volg familie

09 Augustus 2012 | Verenigde Staten, New York

Waar is de tijd gebleven van genieten in een Turks all-in ressort, om 10 uur naar het buffet slenteren en je daarna laten vallen op een bedje op het strand of langs het zwembad? Er is iets verkeerd gegaan, ook op dag 3 waren we om half 8 wakker en liepen we een uurtje later buiten op weg naar de fiets verhuur. Het begon leuk, een lange rij en toen we bijna aan de beurt waren voor de fietstoer? ja je raadt het al! Het was vol!! Dus toen maar op eigen gelegenheid op de fiets naar Central park, gelukkig lag dat om de hoek. Ongelofelijk hoeveel mensen daar joggen en fietsen. Helaas zorgden een paar heuvels ervoor dat de kuiten het flink voelden. Na het fietsen gingen we een rondvaart doen, voor ons vervelend, aangezien dat bijna aan de andere kant van het eiland was. Maar toch gered en na een half uur vertrok de boot. Het was een compleet rondje rondom Manhattem, dus ongelofelijk veel gezien, een stad met heel veel bruggen, een stad met uitersten, een stad met veel hoogbouw en een stad met veel groen en een stad met rijkdom en armoede. We zaten lekker op het achterdek in het zonnetje en na 3 uur was goed te zien dat John zijn zonnebril ophad. In een klein pizzarestaurantje hebben we toen even snel wat gegeten en gedronken en daarna op weg naar Empire State building. Weer allerlei veiligheidsvoorschriften doorlopen, zelfs de riemen moesten af, alsof je daar wat aan zou hebben als je naar beneden zou springen. Een heel mooi uitzicht, waar je ook maar keek. De auto,s bleken ineens speelgoed en alles heel klein. Daarna naar de radiostudio's maar daar bleek dat alleen in de ochtend een blik achter de schermen mogelijk was. Toen was er een hele drukte van jewelste bij een duur hotel! Daar bleken de spelers van Ac Milaan te verblijven, maar na 3 minuten wachten vonden we het zonde om daar meer tijd aan te verspillen. Toen maar weer de hoogte ingegaan, namelijk de top of the Rock, het gebouw Rockerfeller. Daar hadden ze bijna hetzelfde uitzicht, maar de lift was veel leuker, het licht ging uit en met disco achtige flitsen vloog je naar boven en daarna weer naar beneden!
Daar hebben we ook op het Rockerfeller plaza wat gegeten en morgen is er weer een nieuwe dag.........

• 09 Augustus 2012 - 08:16

Vic:

Nou dat klinkt weer als een leuk dagje! Welke boottocht hadden jullie genomen dan trouwens?
    Nog veeeeel plezier!

• 09 Augustus 2012 - 10:08

Opa En Oma:

Jullie hebben inderdaad een volle agenda en heel veel bezienswaardigheden.Leuk hoor.
    Als je zo'n reis maakt moet je ook alles zien en beleven anders krijg je later spijt.
    Aan de reisverslagen is te zien dat het genieten is.
    Maar even een rustpauze in de buurt is ook wel even lekker ontspannen hoor.
    Wij kijken weer uit naar jullie volgend verslag.
    Geniet er lekker van en veel plezier
    Kuzzzzz

• 09 Augustus 2012 - 15:19

Familie Koutstaal:

De boottocht was van circel line, kleine 3 uur

• 09 Augustus 2012 - 20:22

Corinne:

ben gewoon jaloers op jullie,en wat een leuke foto's

• 09 Augustus 2012 - 23:51

Mootje :

Leuk de foto's...Chantal je hebt gelijk Brad kan liever jou kiezen:-)

Arthur:

Jaj de plaatsen komen me bekend voor. New york en rust VERGEET het maar, gaat 24uur per dag door. Vandaag niet vergeten of stoms gedaan, zelfs niet door john?
    Brooklynn bridge is ook leuk om gedeelte over te gaan. Kom je in Holland uit. (-:
    Geukkig goed weer zo te zien,dat maakt het ook gezellig. Begrijp dat je vader nog niet het nachtleven ingegaan is.......o ja dan slaapt hij natuurlijk al....